Update 30 augustus 2024
FIXI Melding nr 3255192, Omschrijving: Defecte businformatie, is eerder gemeld, is bizar hoe lang dit duurt, wat is er aan de hand?
Reactie: 'Beste melder, Dank voor uw melding.
De DRIS (digitale informatie displays) zijn in opdracht van de provincie geplaatst. Bij deze borden werkt de elektra aansluiting niet. De gemeente is in samenwerking met de provincie en de leverancier aan het kijken naar een oplossing. De verwachting is dat eind september duidelijk op welke wijze dit opgelost gaat worden. Met vriendelijk groet, Team Verkeer'
Achtergrond:
De bus-info bij Velperpoort mankeert wat: het display staat op zwart en een biljet zegt: binnenkort ...weet iemand raad? Of weet iemand wie hiervoor verantwoordelijk is, zodat ik daar kan vragen hoe het zit? Ik schreef nog maar eens een bericht aan de super-coordinator in de provincie Overijssel.
Arnhem, 29 november 2023
LS,
Ik probeer al meer dan fatsoenlijk om de bus-info te melden qua defect, maar ik verzand in dat enorme en logge systeem.
U hebt denk ik geen idee hoe erg dat is.
Zie bijlage, er is - check, dubbel check - geen sticker bij die halte met een dris QRcode, gis werkt niet (geeft verkeerde halte) en handmatig weigert zonder reden (knop blijft 'lichtrood') en ik kan dis niet verder, ondanks een correcte handmatige invoer. Ik kan de melding gewoon niet voltooien. En kijk naar dat bord, "Binnenkort ..." bla bla bla.
Wat wilt u met deze ellende doen? De organisatie zei eerder dat de bus-info borden bij halte Velperpoort zouden worden gemaakt. Het gebeurt volgens u vermoedelijk allemaal volgens de regels, maar de praktijk is het serieus ellende! Niets is er gebeurt sinds mijn eerste melding daar van 19 juli 2023. Vind u dat normaal?
Zie bijlage voor waar een melding simpelweg vast loopt. Wat is daar helemaal aan de hand met uw organisatie?
"Hier komt binnenkort reisinformatie", ik vind dat is toch echt onfatsoenlijk. Kunt u iets betekenen?
Met vriendelijke groet,
Egbert Bouwhuis
Busreiziger